Podstawą sukcesu w każdej działalności są dobre relacje z klientami. Źródłem wiedzy o nich jest właśnie system CRM. System CRM (ang. Customer Relationship Management) ułatwia budowanie relacji z klientami, dostarcza wiedzy o ich potrzebach i oczekiwaniach. Znajomość wymagań klientów i możliwość zaspokojenia ich pragnień to przepis na sukces w każdej branży, w której podstawą są ludzie. Dostosowanie się do życzeń klientów i zaspokojenie ich pragnień na czas pozwala wyprzedzić konkurencję i osiągnąć stabilną pozycję na rynku.
System CRM to oprogramowanie, które umożliwia gromadzenie wiedzy o klientach oraz organizuje pracę tych, którzy trudnią się sprzedażą, marketingiem i telesprzedażą. System CRM od firmy www.baseline.pl usprawni zarządzanie dużymi firmami, pomoże w rozbudowie średnich przedsiębiorstw, a małym firmom dzięki zintegrowanemu systemowi zarządzania ułatwi rozliczanie się na zasadach pełnej księgowości.
System CRM pozwala:
-prowadzić bazę klientów ze wszystkimi ich danymi,
– analizować dokumenty sprzedaży klienta,
-zaplanować określone akcje marketingowe,
-zaplanować i rozdzielić zadania (dzięki temu wiadomo, kto czym się zajmuje),
-zaplanować wykorzystanie dostępnych zasobów (np. samochodów),
-zaplanować sprzedaż,
-podnieść efektywność pracy,
-poprawić skuteczność działań marketingowych,
– zwiększyć sprzedaż,
-usprawnić obieg dokumentów i informacji w firmie,
-podnieść jakość obsługi klientów,
-zmniejszyć nakład pracy przeznaczony na realizację czynności administracyjnych.
System CRM to funkcjonalne i łatwe w użyciu oprogramowanie, które wspomaga zarządzanie pracą, sprzedażą, oraz obiegiem informacji w firmie. Systemu CRM powinien używać każdy, komu zależy na zwiększeniu efektywności sprzedaży, lepszej obsłudze klienta, a w konsekwencji pozyskaniu ich sympatii i lojalności. System CRM to nie tylko technologia, lecz również określona strategia działania, która w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem dostępnego oprogramowania pozwala wypracować dobre i wartościowe relacje z klientami.