Słodycze reklamowe pomysłem na upominek

Właściciele firm często zamawiają gadżety ze swoim logotypem, aby utrwalać wizerunek marki wśród swoich klientów i nie tylko wśród nich. Drobiazg wręczony klientowi sprawia, że staje się on bardziej lojalny wobec naszej firmy, a używając obrandowanego długopisu lub kalendarza rozpowszechnia nasz logotyp wśród postronnych ludzi. Jednak wybór dobrego gadżetu reklamowego nie jest rzeczą łatwą.

Weźmy po uwagę np. maskotki. Jeśli jesteśmy producentem wytworów dla dzieci, i planujemy wręczać nasz drobny prezent w centrum handlowym, idealna wydaje się być wielka maskotka. Jednak jeśli dostarczamy produkty dla dorosłych, taka maskotka będzie pomysłem nietrafionym. Dojrzały człowiek misia wyrzuci, lub schowa na dnie szafy – praktyczniejszym dla niego prezentem jest maskotka rozmiarów breloka. Mam wtedy duża szansę, że zawiśnie przy kluczach i będzie spełniać swoją rolę.

Bardzo popularnym i eleganckim gadżetem firmowym są kalendarze.Jednak wykonanie takiego dobrej jakości jest dość drogie, a i nie mamy gwarancji, czy osoba obdarowana będzie z niego korzystać. W dobie komórek i laptopów mało kto nosi jeszcze ze sobą ‚analogową’ wersję kalendarza.

Świetnym pomysłem są za to słodycze reklamowe. Zarówno dorośli jak i dzieci uwielbiają słodycze, a nawet jeśli trafimy na niejadka, możemy być pewni, że sprezentuje swojego cukierka jakiemuś łasuchowi. Wszelkiego rodzaju cukierki, czekoladki, czy praliny są również częstym podarunkiem na różne okazje. Dlaczego by nie miały być zawinięte w papierek z naszym logotypem? Warto zauważyć, że cukierki reklamowe są o tyle wdzięcznym produktem, że możemy je dobrze spersonalizować w zależności od tego do kogo mają trafić. Zwykła mleczna czekolada sprawdza się wspaniale przy dzieciach, jednak w wersji dorosłej może ona być wypełniona czymś mocniejszym. Jest to również pomysł bardzo oryginalny, zwłaszcza w czasach, gdy na naszym biurku przewalają się tony kiepskiej jakości długopisów z logotypami różnych marek, a jego szufladzie zalegają kilogramy niepraktycznych, niskiej jakości breloczków.

Artykuł z kategorii Marketing

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

dziennikarstwo obywatelskie, ciekawe artykuły, publikacje, artykuły do przedruku, presell page