Jak stworzyć dobry profil linków?

Budowanie wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce nie sprowadza się tylko do samej optymalizacji. Równie ważne jest linkowanie. Zdobywając w sieci wartościowe linki doprowadzamy do tego, że nasza strona staje się dobrze wypozycjonowana na konkretne słowa kluczowe, czyli trafia do najcenniejszych dla nas odbiorców.

Mogłoby się wydawać, że stworzenie dobrego profilu linków jest proste, ale jeśli weźmiemy pod uwagę, że dla niektórych słów trzeba stworzyć nawet kilkaset wartościowych linków, to szybko zmieniamy zdanie. Trudno się zatem dziwić temu, że każda poważna firma zleca wykonanie takiego zadania profesjonalnej agencji. Sam właściciel nawet fizycznie nie byłby w stanie tego zrobić, nie mówiąc już o braku szczegółowej wiedzy i niezbędnego doświadczenia. Dowiedź się więcej o analizie profilu linków z strony internetowej http://promotraffic.pl/analiza-profili-linkowania/

lin3

Czym są linki prowadzące do strony?

Linki prowadzące do strony są zazwyczaj umieszczone na zewnętrznych stronach, portalach i blogach. Powinny znajdować się w treści, która przynajmniej poniekąd nawiązuje do profilu działalności naszej firmy.

Czym cechuje się zdrowy profil linków?

Zdrowy profil linków to przede wszystkim skuteczny profil, który rzeczywiście wpływa na zwiększenie naszej pozycji w wyszukiwarkach. Główną jego cechą jest to, że posiada linki ze stron tematycznych, związanych z nasza działalnością, które są zdobywane na przykład na adres URL.

Czym cechuje się niezdrowy profil linków?

Nawet niezamierzone zbudowanie niezdrowego profilu linków doprowadza nie tylko do tego, że nasza strona nie poprawia swojej pozycji w wyszukiwarkach, ale również do tego, że spada niżej, co jest często wynikiem nałożenia kary przez właściciela wyszukiwarki, który uznał nasze linki za spamowe. Niezdrowe linki to takie, które pozyskano ze stron niezwiązanych tematycznie z naszą działalnością lub są one po prostu spamowe. Niezdrowy profil linków to również duży procent linków o dopasowaniu ścisłym.

lin2

Czym jest filtr Google?

Filtr Google to wspomniana wyżej kara nałożona przez algorytm Google. Ogólnie rzecz ujmując, dostaje się nią za złamanie tzw. wskazówek Google dla webmasterów. Kara może być automatyczna, czyli nałożona przez algorytm lub ręczna, czyli nałożona przez pracownika firmy Google – tzw. pracownika Search Quality Team. W obydwu przypadkach możemy postarać się „odbyć karę”, czyli w przypadku nałożenia filtra algorytmicznego wystarczy naprawić swój błąd i poczekać aż naszą stronę ponownie odwiedzi Googlebot. W drugim przypadku należy również naprawić swój błąd, czyli usunąć przyczynę nałożenia kary i napisać do Google z prośbą o ponowne rozpatrzenie naszej sytuacji.

Artykuł z kategorii Pozycjonowanie
Tagi artykułu: , , ,
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

dziennikarstwo obywatelskie, ciekawe artykuły, publikacje, artykuły do przedruku, presell page