Email marketing – nowy sposób reklam

mailingEmail marketing jest nowym sposobem do przesyłania reklam oraz opinii osób korzystających z danych usług czy produktów. Zgodnie z rozwojem technologii, działania marketingowe zmieniły sposób docierania do potencjalnych konsumentów. Przeciętnie, osoby spędzają w internecie do 4 godzin dziennie. Związane jest to z pracą, studiami czy utrzymywaniem kontaktów ze znajomymi. Większość osób, posiada konto e-mailowe oraz konto na portalach społecznościowych. Dzięki temu, mailing jest codziennością i niezwykle skutecznym sposobem dotarcia do tak wielkiego grona konsumentów w ciągu kilku sekund.

Dawne działania marketingowe w postaci ulotek, reklam telewizyjnych i radiowych, nie docierały do odbiorców w tak błyskawicznym tempie. Dodatkowo, często odkładaliśmy ulotki w jedno miejsce a podczas reklam zmienialiśmy kanał. Email marketing pozwala w stosownym przez nas momencie, na odbiór danej wiadomości. W przypadku wzbudzenia naszego zainteresowania – mamy możliwość wrócenia do danej reklamy w dowolnym momencie. Dzięki temu, jest ona obecna znacznie dłużej niż tradycyjny marketing.

Konsument, który ma możliwość decydowania o możliwości odbioru reklam zmienia do nich stosunek, na pozytywny.

Email marketing dodatkowo pozwala na osiągnięcie korzyści materialnych przez czytelnika. Powstaje coraz więcej portali internetowych, umożliwiających zarabianie za przeglądanie ogłoszeń. Za każdą przeczytaną i zapoznaną ofertę można otrzymać punkty, które w konsekwencji sumują do odpowiedniej kwoty. Dodatkowo, opiera się na polecaniu. Za każdą osobę, która zaczęła zarabiać, my również otrzymujemy pewną kwotę prowizji. Z tej możliwości zarabiania pieniędzy w internecie, korzystają głównie młodzi ludzi. Licealiści oraz studenci, ze względu na obowiązki, nie mogę pracować a ten sposób umożliwia na zwiększenie miesięcznych dochodów.

Artykuł z kategorii Marketing
Tagi artykułu: , ,

“Email marketing – nowy sposób reklam”

  1. MailMan napisał(a):

    Email marketing od dłuższego czasu jest już dobrym sposobem na przesyłanie reklam, czy opinii osób korzystających z danej usługi. Za pomocą newslettera możemy w prosty sposób komunikować się z naszymi odbiorcami, tym bardziej, że 97% polskich internautów posiada przynajmniej jedno konto email. Niestety jeszcze nie wszyscy przedsiębiorcy są do końca świadomi, jaka moc drzemie w email marketingu.

dziennikarstwo obywatelskie, ciekawe artykuły, publikacje, artykuły do przedruku, presell page